Monday, March 21, 2011

Kebahagiaan berganda


Kebahagiaan bergandaKebahagiaan bergandalatest news update,Kebahagiaan berganda;Lagu ciptaan Mizz Nina tempa sejarah tatkala sibuk buat persiapan kahwin
SAAT ini ada debaran yang bersarang dalam sanubari Mizz Nina. Tarikh 1 Julai yang hanya berbaki tiga bulan lagi membuatkan kesibukan penyanyi Hip Hop itu semakin berganda.
Kebahagiaan bergandaDalam rancak mengatur pembikinan single terbaru, persiapan pernikahan yang bakal berlangsung pada tarikh itu disusuli dua majlis resepsi tetap tidak dilepaskan bulat-bulat ke tangan orang lain.
Bukan tidak percaya, sebaliknya itulah sifat semula jadi anak bongsu Pengerusi Kumpulan Ambank, Tan Sri Azman Hashim, apatah lagi ia membabitkan hari paling bermakna dalam hidupnya.
Kebahagiaan berganda“Memang kalau tengok saya tak cukup tangan, tetapi saya mempunyai tenaga belakang tabir yang membantu dalam setiap perkara termasuk urusan kenduri dan kerjaya seni. Cuma saya memang jenis tak boleh duduk diam. Selagi boleh saya masih mahu ‘turun padang’ membantu mana yang termampu.Kebahagiaan berganda
“Syukur, kursus kahwin, ujian HIV dan segala dokumen sudah diuruskan, manakala persiapan kenduri juga berjalan lancar. Resepsi keluarga terdekat pada 3 Julai dan bagi teman serta rakan media pula 6 Julai,” katanya ketika ditemui pada majlis khas penyerahan plak pencapaian lagunya, What You Waiting For.
Mizz Nina atau nama sebenar, Shazrina Azman, 30, diraikan berikutan lagu dendangannya bersama penyanyi yang pernah terbabit dalam pembikinan album Lady Gaga dan Akon, Colby O’Donis meraih capaian muat turun lagu Inggeris tempatan terbanyak iaitu 600,000.
Kebahagiaan berganda


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment