Monday, March 14, 2011

Saya mahu gelaran dunia' Galeri Foto


Saya mahu gelaran dunia' Galeri Fotolatest news update,Saya mahu gelaran dunia' Galeri Foto;SEJURUS selepas menumbangkan musuh tradisi, Lin Dan dalam final kejuaraan Seluruh England, Lee Chong Wei sudah mula menunjukkan sifat ghairah. [+]
Ferguson jangka aksi sukar bertemu Marseille
MANCHESTER: "Marseille akan rancang untuk mendapatkan gol. Kami harus waspada," kata Alex Ferguson. [+]
Sasar 4 emas Olimpik
EMPAT pingat emas Olimpik London 2012 dalam jangkauan atlit negara! [+]
Chong Wei bukti mampu menyinar tanpa Misbun | (5)
"SELAGI tidak bermasalah dan prestasinya tidak terjejas, boleh teruskan macam itu," kata Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara (MSN), Datuk Zolkples Embong. [+]
Muhyiddin ucap tahniah Saya mahu gelaran dunia' Galeri Foto
TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam mengucapkan tahniah kepada jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei yang mempertahankan mahkota kejuaraan berprestij Seluruh England selepas menumbangkan musuh tradisi dari China, Lin Dan pada perlawanan final, kelmarin. [+]
Skuad Olimpik dibenar tangguh
Saya mahu gelaran dunia' Galeri FotoPERMINTAAN jurulatih skuad Olimpik, Ong Kim Swee untuk menangguhkan tiga perlawanan Liga Super Jun nanti, pasti akan ditunaikan Jawatankuasa Pertandingan Tempatan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM). [+]
'Red Warriors cari semula naluri pemusnah'
PERLAWANAN suku akhir pertama Piala FA menentang pasukan berstatus kelab, FELDA United FC menjadi titik tolak kebangkitan Kelantan selepas mengalami kekalahan pertama Liga Super kepada Pahang, Sabtu lalu. [+]
Saya mahu gelaran dunia' Galeri Foto


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment