Tuesday, March 15, 2011

Kerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun

Kerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun latest news update,Kerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun;TANJONG KARANG: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini berkata kerajaan akan menilai sama ada Malaysia boleh menghantar Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia ... TANJONG KARANG: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini berkata kerajaan akan menilai sama ada Malaysia boleh menghantar Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia ...
Fukushima 6 daripada 7 skala graviti kemalangan nuklear 20:04:13 PM
Malaysia sentiasa pantau, teliti situasi di Jepun 19:07:01 PM
Selatan Thai makin popular sebagai destinasi nikah 19:04:59 PM
Misi bantuan masih tunggu kebenaran kerajaan Jepun 18:57:47 PM
Jangan cepat melatah isu persenda azan: JAKIM 18:56:15 PMKerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun
Harga saham ditutup rendah 18:54:05 PMApakah tindakan paling wajar dikenakan terhadap pemimpin dan pengikut pertubuhan yang diisytiharkan haram oleh kerajaan seperti Hindraf atau Al-Arqam yang masih aktif dan menggugat keamanan negara?
Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA)
Perintah Buang DaerahKerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun
Didenda
Diberi amaran JAGUH Badminton Negara, Datuk Lee Chong Wei menunjukkan jam tangan yang dihadiahkan oleh isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor sambil disaksikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pada majlis jamuan sarapan pagi meraikan kejayaan merangkul kejuaraan perseorangan Kejohanan Badminton All-England di Seri Perdana, Putrajaya, hari ini. - Foto BERNAMA.
Kerajaan akan nilai penghantaran pasukan SMART ke Jepun

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment